Bestil nyt simkort

Du kan bestille et nyt simkort på 4 forskellige måder. 

1. Vil du have dit simkort hurtigst muligt? Så henvend dig til en 3butik og få udleveret et simkort med det samme. Husk at du skal være kontraktansvarlig og medbringe gyldigt billed-ID.

2. Du kan bestille et nyt simkort via vores tast-selv service på telefonnummer 70 313 123. Tast 2 for at komme til simkortmenuen og tast 2 igen for bestilling af simkort. Hav dit CPR nummer og det mobilnummer som du ønsker nyt simkort til parat. 

3. Du kan bestille et nyt simkort via Selvbetjening ved 4 nemme steps. Se guiden herunder.

4. Du kan kontakte Kundeservice, som kan bestille et simkort til dig. Det er kun kontraktansvarlig, som kan bestille et nyt simkort gennem kundeservice. 

Vælger du, at vi skal sende simkortet til dig, vil det blive sendt til din folkeregisteradresse og vil være hos dig i løbet af 3-5 hverdage.

Et nyt simkort koster 100 kroner inkl. moms og opkræves på den næstkommende regning. 

Særligt ved tyveri
Har du mistet din mobil, sender vi ikke automatisk et nyt simkort til dig. Husk derfor at oplyse hvis du har brug for et nyt simkort, når du spærrer dit abonnement i forbindelse med evt. tyveri.

Bestil nyt simkort på Selvbetjeningen

Har du hemmelig adresse, kan vi desværre ikke sende dig et nyt simkort som du har bestilt i Selvbetjeningen. Kontakt venligst kundeservice eller henvend dig i en butik.

1. Log ind på Mit 3 under Abonnementer.

 

2.Vælg det ønskede abonnement og tryk på Bestil nyt.

 

3. Sæt prik i accept af Salgs- og leveringsbetingelser og tryk på GODKEND OG BESTIL.

 

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.