Bestil nyt simkort

Du kan bestille et nyt SIM-kort på 4 forskellige måder. 

1. Vil du have dit SIM-kort hurtigst muligt? Så henvend dig i en 3butik og få udleveret et SIM-kort med det samme. Husk, at du skal være kontraktansvarlig og medbringe gyldigt billed-ID.

2. Du kan bestille et nyt SIM-kort via vores tast-selv-service på telefonnummer 70 313 123. Tast 2 for at komme til SIM-kort menuen og tast 2 igen for bestilling af SIM-kort. Hav dit CPR-nummer og det mobilnummer som du ønsker nyt SIM-kort til parat. 

3. Du kan bestille et nyt SIM-kort via Selvbetjening ved 4 nemme steps. Se guiden herunder.

4. Du kan kontakte Kundeservice, som kan bestille et SIM-kort til dig. Det er kun kontraktansvarlig, som kan bestille et nyt SIM-kort gennem kundeservice. 

Vælger du, at vi skal sende SIM-kortet til dig, vil det blive sendt til din folkeregisteradresse og vil være hos dig i løbet af 3-5 hverdage.

Et nyt SIM-kort koster 100 kroner inkl. moms og opkræves på den næstkommende regning. 

Særligt ved tyveri
Har du mistet din mobil, sender vi ikke automatisk et nyt SIM-kort til dig. Husk derfor at oplyse hvis du har brug for et nyt SIM-kort, når du spærre dit abonnement i forbindelse med evt. tyveri.

Bestil nyt SIM-kort på Selvbetjeningen

Har du hemmelig adresse, kan vi desværre ikke sende dig et nyt SIM-kort som du har bestilt i Selvbetjeningen. Kontakt venligst kundeservice eller henvend dig i en butik.

1. Log ind på Mit 3 under Abonnementer.

 

2.Vælg det ønskede abonnement og tryk på Bestil nyt.

 

3. Sæt prik i accept af Salgs- og leveringsbetingelser og tryk på GODKEND OG BESTIL.

 

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.