Ingen tjeneste?

Hvis din telefon viser, at der ikke er noget signal, kan det skyldes flere ting. I langt de fleste tilfælde er det dog telefonen der har problemer med at fange netværket, så her er et par forslag til hvad du kan prøve.

Gå ind under indstillinger på din telefon og find det sted, hvor du kan vælge, hvilken operatør din telefon eller tablet skal benytte. Få herefter din telefon til at søge efter netværk. Det kan typisk tage nogle minutter, før telefonen kommer frem med en liste. Derefter skal du gå tilbage og slå automatisk netværk til igen.

Nu vil du igen have forbindelse til netværket.

Har du en iPhone eller iPad, skal du følge denne guide.

Oplever du stadig udfordringer med at komme på mobilnetværket, vil vi anbefale dig, at nulstille dine netværksindstillinger såfremt du har en iPhone.

OBS! Vær opmærksom på, at dine wifi passwords vil blive slettet og skal indtastes på ny.

Har du en Android telefon eller tablet, skal du følge denne guide.

På Android telefoner kan menuen variere lidt fra telefon til telefon.

Du kan ikke gøre dette forkert. Din telefon kan altid finde forbindelse til netværket igen, så snart den indstilles på Automatisk.

Udland
Hvis du befinder dig i udlandet, kan det skyldes, at du har 3Børnesikring aktiveret eller at du har et abonnement UDEN roaming. Det forhindrer din telefon i at roame på udenlandske netværk.

For at få fjernet dette, skal du kontakte kundeservice. Bemærk, at det skal være den kontraktansvarlige der skal kontakte os for at få det fjernet.

Din telefon skal derefter blot genstartes og så skulle der være forbindelse.

 

Har du brug for hjælp, kan du kontakte Kundeservice.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.