Opsig abonnement

Ønsker du at opsige?
Du kan ringe til os på 70 313 419, hvor vi sidder klar til at hjælpe dig med, enten, at finde et mere passende abonnement, eller, til at tage imod din opsigelse.

Bemærk, at det kun er den kontraktansvarlige, der kan opsige en aftale.

30 dages opsigelse
Dit opsigelsesvarsel er altid 30 dage og er tidligst til udgangen af din bindingsperiode. Er du ikke i binding på dit abonnement, vil du derfor blive opsagt efter 30 dage. Du vil samtidig, inden for de 30 dage, modtage en bekræftelse på, at dit abonnement hos os ophører. Bekræftelsen bliver sendt pr. post til den adresse, der er registreret i CPR-registret.

Husk at hente dine regninger på Mit 3
Du har, efter opsigelsen, ikke længere adgang til Mit 3 eller Mit 3 App’en, så hvis du vil gemme digitale kopier af dine regninger, skal du huske at downloade dem fra Mit 3 inden.

Din sidste regning
Din sidste regning kan se lidt anderledes ud, og for at du ikke skal undres over denne, kan du med fordel læse mere om den, via vores eksempel her.

Er du Business-kunde?
Du kan læse mere om business-vilkårene her.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.