Overvejer du at opsige dit abonnement?

Er der sket en ændring i dit behov?  

Har behovet ændret sig eller trænger du til, at der skal ske noget nyt, så sidder kundeservice klar ved telefonen til at besvare dit opkald på:

70 313 419

Du kan se vores åbningstider hér.

Bemærk, at det kun er den kontraktansvarlige, der kan opsige en aftale.

Husk at vi hos 3 tilbyder en række unikke tjenester:

Venstre.pngMidt.pngH_jre.png

  • 3Deling - Din data deles mellem alle dine numre, så hele familien kan spare penge.
  • 3LikeHome - Brug din telefon i udlandet som var du hjemme - også i fx Thailand og USA.
  • Abonnementstjek - Vi tjekker løbende om du kan spare penge på dine abonnementer og sender dig en mail.

30 dages opsigelse
Dit opsigelsesvarsel er altid 30 dage og er tidligst til udgangen af din bindingsperiode. Er du ikke i binding på dit abonnement, vil du derfor blive opsagt efter 30 dage. Du vil samtidig, inden for de 30 dage, modtage en bekræftelse på, at dit abonnement hos os ophører. Bekræftelsen bliver sendt pr. post til den adresse, der er registreret i CPR-registret.

Er du Business-kunde?
Du kan læse mere om business-vilkårene her.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.