Den sidste regning

Når du har opsagt dit abonnement, modtager du altid din slutregning med posten. Det gælder også, hvis din regning automatisk bliver betalt via Betalingsservice, eller vores gratis betalingsløsning. På din slutregning er du opkrævet for dit forbrug frem til din opsigelsesdato.

Fordi betaling af abonnement hos os er forudopkrævet, kan du have betalt for meget. På din næstsidste regning kan du se, at du betaler for en periode, hvor du er opsagt. Dette eventuelt overskydende beløb vil blive modregnet på slutregningen, så du kun betaler for din aktive periode.

Hvis du har et tilgodehavende på din slutregning, kan du få dem udbetalt ved at udfylde formularen her.

Du har desuden, efter opsigelsen, ikke længere adgang til Mit 3 eller Mit 3 App’en, så hvis du vil gemme digitale kopier af dine regninger, skal du huske at downloade dem fra Mit 3 inden. 

Når du har opsagt dit abonnement, vil vi den 16. efter din opsigelsesdato lave din slutregning. Denne modtager du med posten omkring den 23. i måneden. På din slutregning kan du se, at du er opkrævet frem til datoen for din opsigelse.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.