Din sidste regning

Din sidste regning
Har du valgt at opsige dit kundeforhold hos os, vil din sidste regning indeholde betaling af abonnement(er) frem til opsigelsesdato.

Hvis du i den sidste regningsperiode har haft forbrug udover dit abonnement, f.eks. køb via mobil eller opkald til udlandet, vil du efterfølgende modtage en regning med opkrævning af dette.

Har du beløb til gode?
Såfremt du har betalt abonnement forud for en længere periode end opsigelsesdatoen, vil du efterfølgende modtage kreditnota med modregning. Har du beløb til gode, kan du få det udbetalt på din ønskede bankkonto ved at indtaste dine oplysninger her.

Bemærk, at beløb under 25 kr. hverken vil blive opkrævet eller udbetalt ifølge dine abonnementsvilkår.

Vil du se tidligere regninger?
Du har desuden, efter opsigelsen, ikke længere adgang til Mit 3 eller Mit 3 App’en, så hvis du vil gemme digitale kopier af dine regninger, skal du huske at downloade dem fra Mit 3 inden. 

REGNINGSEKSEMPEL

Sidste_regning_Opsagt_abonnement.jpg

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.