Anmeldelse af reparation

Skal din mobil/tablet repareres, kan alle 3Butikker hjælpe dig med at sende den til reparation. Du skal blot medbringe din ødelagte mobil/tablet og din købskvittering, som du kan finde på Mit 3.

Du har også mulighed for at oprette en reparations sag ved at kontakte kundeservice. Vi betaler selvfølgelig portoen, men vær opmærksom på, at du selv skal printe nogle dokumenter ud, som skal sendes sammen med din mobil/tablet til værkstedet.

Når din reparationssag er oprettet kan du følge den på Mit 3 hvor du kan følge med i, hvor langt i din reparations proces vi er nået.

Er du ikke længere kunde hos os, kan du stadigvæk sende din enhed som du har købt hos os, til reparation. Kontakt blot en 3Butik eller Kundeservice.

 

Bemærk, har du 3Forsikring, så læs mere her.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.