Den første regning

Den første regning fra os er anderledes end de efterfølgende regninger.

På den første regning skal du være opmærksom på at:

  • Du kan være opkrævet et oprettelsesgebyr.

  • Du kan være opkrævet ekstra for forbrug, som ikke er inkluderet i dit abonnement (fx opkald til udlandet og udlandstrafik).

  • Din første regning kan dække over mere end en måned.

  • Du er opkrævet fra den dag, abonnementet blev aktiveret (enten da du købte det, og selv aktiverede det – eller automatisk senest 30 dage efter købet).

På Mit 3 kan du fremover finde alle detaljer om dit forbrug. Du kan også hente vores app, Mit3, til din mobil, hvor du kan få overblikket over dit mobilforbrug og dine regninger.

Bemærk, at dit abonnement opkræves forud. Det betyder, at din første regning kan være højere end de efterfølgende regninger, da regningen kan dække over mere end én måneds abonnement. Du kan læse mere her om, hvilke muligheder du har for at betale din regning fra os.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.