Ikke modtaget aktiveringskode | Find hjælp og vejledning

Ikke modtaget aktiveringskoden

Når du bestiller Wype, sender vi din aktiveringskode som sms og som mail til den mailadresse, du oplyste i forbindelse med oprettelsen af dit mobil- eller bredbåndsabonnement. Det er derfor vigtigt, at vi kender din aktuelle mailadresse – du kan se den registrerede mail på selvbetjeningen under ”Mine oplysninger”.

Modtager du ikke en kode, kan du prøve at trykke på Har du glemt din adgangskode?

Har du mistet din aktiveringskode, kan du få hjælp ved at kontakte kundeservice.

Stadig brug for hjælp?

Så er du velkommen til at ringe til os.
Er du privatkunde, kan du ringe til os på 70 313 313.
Er du erhvervskunde, så kan du ringe til os på 70 313 000.

Du er også velkommen til at skrive til os - så sørger vi for at vende tilbage hurtigt med svar på dine spørgsmål.

Skriv til kundeservice

Se andre kontaktmuligheder